مرد کوچولو  آسمونی ما آدریان مرد کوچولو آسمونی ما آدریان ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آدريان مرد کوچولو،دلیرو باهوش مامان و باباش...

كوچولوترين عضو خاندان محترم شاهى(البته در حال حاظر)

1391/4/9 6:28
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهى کوچولوی خودم . سلام آدريان مهربون خودم ... خوبی مامانی فدات شه؟؟؟ میدونستی توی فامیل بابایی کوچکترین شاهى میشی ؟ الهی فدای قدت بشم که باورم نمیشه بزودی میای تو بغلم (به امید خدا) پسرم چند روزی میشه حسابی تو فکر مقدمات تشريف فرمايى شازده كوچولو خاندان شاهى هستيم خیلی حس شیرینیه اینقده دوس دارم اینقده بامزست همش میای جلوی چشام تو لباسای نازت تصورت میکنم یهو دلم یه جوری میشه  بخدا خیلی دوست دارم عزیز دلم خدارو روزی 1000 مرتبه شکر میکنم که اومدی پیشمون خدا میدونه روزی چند بار سوره حمد و والعصر رو واست میخونم هر شب قبل از اینکه بخوابم والعصر و 10 تا صلوات واسه ی سلامتیت میفرستم تا همیشه سالم باشی   خلاصه نازنینم مراقب خودت باش توی این روزهاى آخر حسابی بخواب و غذا بخور تا بزرگه بزرگ شی تا وقتی بدنیا میای لپات قد هلو باشه منم هی بوسش کنم و گاز گازش کنم ... وای خدا قلبم تن تن میزنه وقتی فکرشم میکنم منم در عوضش بهت قول میدم وقتی بیای پیشم با تمام توان و نیرو و با جون و دلم ازت مراقبت کنم قول میدم نذارم یه اب کوچولو توی دل نازت تکون بخوره قول میدم واست یه مامان مهربون باشم یه مامان که وقتی سر کوچولوتو روی سینش بزاری همه چیز یادت بره و ارامش بیاد توی دلت فدای دلت ... خدایا مرسی از این همه توجه واقعا بزرگی و مهربون خدایا یه چیزی تو دلمه که هیشکی نمیدونه و فقط خودت میدونی کمکم کن کمکم کن ... از شير كوچولوى قشنگم مراقبت کن خیلی کوچیکه و مهربونه کمکش کن تا لحظه ی اخر هوس بیرون اومدن نکنه خیلی میترسم ...

پسندها (1)

نظرات (0)