مرد کوچولو  آسمونی ما آدریان مرد کوچولو آسمونی ما آدریان ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آدريان مرد کوچولو،دلیرو باهوش مامان و باباش...

مسافرت خاطره انگیزه من و بابایی با همراهی قند عسل...!

1390/12/12 14:16
183 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم،سلام به روی ماهت که این روزا کاملا احساس میکنم که بزرگ شدی چون از تکون ها و مشت و لگد هایی که تو دلم انجام میدی کاملا برام محسوس niniweblog.comهمین طور برای بابا ایمان که با هر لگدت و تکونت مثل بچه ها ذوق میکنه و کلی لذت میبره و ساعت ها راجبش صحبت میکنه حتی برای همه تعریف هم میکنه ،عزیزه دله مامان ،دقیقا چهار روز من و بابایی به همراهه آقا پسره گلمون که تو دله مامانش کلی شیطونی میکرد niniweblog.comرفتیم مسافرت حسابببی هم کیف کردیم ،البته جا داره که از شما هم تشکر کنم که کلی باهامون همراه بودی و اصلا مامان و بابا رو اذیت نکردی niniweblog.com،دیگه بابا ایمان جون حسابی واسمون سنگ تموم گذاشت از هتل مجلل تا غذا ها و رستوران و تفریحات باحال که واقعا تو هیچ کدومش کم نزاشت دستش دارد نکنه بابایی جونت که اینقدر مارو دوست داره و واسمون همیشه بهترین هارو میخواد واسه همین شما که الان پیش خدا جونی حسابی برای سلامتی و کار بابا ایمان دعا کن و از خدای بزرگ بهترین هارو برای زندگیمون بخواه عسل پسره مامان ،حسابی تو جزیره LANGKAWI کیف کردیم و گشتیم وایییییییی پسر جیگره مامان حسابی بهمون خوش گذاشت خدا رو شکر،ایشالله که همیشه در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشیم قند عسل...ایشالله که به شما هم خوش گذشته باشه آقایی...!

                                                                                      2MARCH 2012

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)